dinsdag 6 mei 2008

vervolg 2 de kleuterklas

Zo ,we zijn dus al twee daagjes verder en naar mijn gevoel is de overgang vlot tot zeer vlot gegaan.
Gisteren zeiden ze niet veel wegens te moe.
En vandaag ratelden ze aan een stuk door over juf Karine.Dus dat zit wel goed.
En ze hebben ook veel schaafwonden en blauwe plekken.Zou het er zo wild aan toe gaan of is dat omdat ze nu met blote beentjes lopen en veel buiten zijn?
Geen idee.Ik hoop alvast op een woordje uitleg in het heen en weer schriftje vrijdag.
En nog een voordeel erbij,ik hoef geen appelen meer te schillen en in doosjes doen.Juf Karin doet dat.

2 opmerkingen:

Bianca zei

veerle, wat goed zeg dat ze niet zoveel maakten van de overgang ...juf katrien voor en achter is een goed teken.Hier ook geschaafde knie'tjes

Vinke zei

Veerle, ik vrees dat je geen uitleg zal krijgen over geschaafde knietjes...
Het is mooi weer, veel buitenspelen, blote beentjes en dat zorgt nu eenmaal voor veel 'bloed'.
Ik heb de laatste dagen al zeer veel knietjes en ellebogen verzorgd.

Fijn dat de overgang zo vlot ging!