zaterdag 23 augustus 2008

Dag 55/63



Het begint in te korten de vakantie en ik ben er niet rouwig om.Ik sprak met een mama van een klasgenootje van E&C en zij kan het ook alleen maar toejuichen.
Zeker als je werkt in de toeristische sector is het niet altijd even makkelijk de nodige opvang en tijd voor je kroost te vinden.Maar we doen ons best.
We hadden deze namiddag een prachtig zomerweertje.Dus hebben we de fietsjes uitgehaald en een tochtje langs de dijk gemaakt.
Maandag gaan de meisjes voor het eerst in hun jonge leventje een paar dagen uit slapen.Ze gaan 2 nachten naar mijn ouders in Keiem.Ze hebben geluk,want het is er kermis.En in Keiem een landelijk dorpje in de Westhoek is kermis nog feest.Heel het dorp komt buiten en eris een heus kermisprogramma.Ze zullen het er fijn hebben (hoop ik).Papa en ik zullen er ook van genieten,zelfs met het vele werk zullen we evne 'vrij ' zijn.Nog twee keer slapen.

2 opmerkingen:

Vinke zei

Ook voor de juffen is het aftellen begonnen... 'k heb nog massas werk voor de klas hihi. Maar toch genoten van onze vakantie.

Trouwens, wat waren de meiden prachtig op de spaanse avond! Waw!

groetjes!

Vinke zei

hoe was de meisjes hun eerste schoolweek?