maandag 28 april 2008

Eindelijk fietsen

Vorige week ,begon het met een trap of vijf en sinds gisteren lukt het dus echt. Ze fietsen E&C,echt fietsen.Met steuntjes weliswaar maar eindelijk gaan ze vooruit en moet ik me niet meer kromduwen. Mijn mama was hier deze namiddag dus zijn we samen met de fietsjes de meisjes gaan afhalen.Blij dat ze waren en fier. Céleste is de rapste van de twee,ze is zo trots mijn kleine meid(ik ook wi).Ik ga ne keer zien of ik een filmpke kan zetten. Want na school zijn we nog op het theaterplein voor de deur gaan fietsen. ps.Nu ik gisteren hier schreef over de spalkjes enzo,wil ik dus nog erbij vertellen dat ik heel lang dacht dat ze het nooit gingen kunnen,door de voetjes dus.Maar nee,ze kunnen het wel.Ze hadden alleen wat meer tijd nodig...

6 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

BRAVO voor de meiden !

Ina zei

Super Veerle!

KIRT zei

Bravo voor E&C.
Ze gaan al derekt heel vlug zo te zien.

Vinke zei

goed zeg! Gitte was hier ook laat met leren fietsen maar nu fietst ze het best van de twee, June laat zich altijd duwen tsss.

Het is trouwens heel normaal dat ze nog met zijwieltjes fietsen hoor Veerle!

dada!

Joke zei

hihi, als al volleerde fietsers slaan ze hun been over hun zadel.

Bianca zei

veerle, bravo voor jou meisjes