donderdag 13 november 2008

Minder leuk



Vorige week moesten we met Estée en Céleste naar 't spoor.Ze zouden er testen doen op mijn verzoek.Dit omdat ik nog altijd niet echt tevreden ben met hun spraak.Het is al ferm geëvolueerd maar nog steeds niet hoe het hoort te zijn.
Ik die dus dacht dat die logopediste enkel naar hun spraak ging kijken,verschoot me dan ook erg toen er meerdere onderdelen bleken te zijn.Dat nam zo'n drie uur in beslag en een snelle berekening van het eerste resultaat leverde dat ons meisjes een jaar 'achter' zouden zitten op hun leeftijdgenootjes.Dat was eventjes slikken.Maar nu een dikke week later neem ik dat precies toch met een klein korreltje zout.Want zo ongerust ik ben zo overtuigen hun twee kleuterjuffen me toch dat het zo erg niet is.
Ze zullen worden hertest eind juni.Om te zien of ze extra hulp nodig hebben in de derde kleuterklas.
Na dit gebeuren reden we door naar Roeselaere waar we nog het één en ander kochten om mee te doen op reis.
Versleten kwamen we thuis.

1 opmerking:

Vinke zei

Gitte zit ook meer dan een jaar achter op spraakgebied, maar ook bij ons op school wordt pas in de derde kleuterklas gestart met eventuele logopedie.

Er kan nog veel veranderen tijdens dit schooljaar.