dinsdag 18 november 2008

Vakantie

Maandag 16 november

Voila,hier al een eerste verslagje.Zit hier nu op de luchthaven van Zaventem (11.15 uur).We moesten al aan de bar van het zwembad zitten.
Het begon gisterenavond al.We staan met de valies in de hand om richting Brussel te vertrekken als de telefoon gaat.Het was van de reisdienst dat de vlucht vijf uur vertraging had.We zouden opstijgen om 11.20 ipv 6.20.Intussentijd is dat al 12 uur.Ben benieuwd wanneer we opstijgen.
Terug naar gisteren dan.Net voor we in Brussel aankomen horen we een luide knal en dan nog één.Ik denk aan een klapband maar de auto doet normaal.Eens aan de kant zien we dan dat één band van de Urban Jungle plat staat en ook een tweede.Pffffffff,we hebben nog dat tekort.In geen vier jaar meegemaakt.Als we bijna aan het hotel komen zie ik een motowinkel waar nog mensen zijn,we stoppen en kunnen er van die plakkers halen om de banden te vermaken.Eens in het hotel repareert Eddy de banden (in elk een groot gat).Maar we hebben natuurlijk geen pomp en ook het hotel niet.Bon dan gaan we eerst nog maar iets eten.We aten lekker Italiaans in Zaventem.
Met dat de vlucht verlaat was had ik dan nog tijd om vanmorgen een garage te zoeken of een fietspomp.De eerste garage wou al niet ,maar bij de tweede had ik meer geluk.Bij Peugaut wilden ze wel de banden oppompen,waarvoor dank.Voila,de buggy is in orde en ze roepen net af dat we om 11.45 gaan opstijgen.
Dinsdag 17 november
Met de nodige vertraging zijn we dan In Tenerife aangekomen.Rond halfvijf waren we in het hotel.Je raad het nooit maar een derde band staat plat.Pff .
We hebben ons omgekleed en hebben nog een ferme wandeling gemaakt op de dijk en er iets gedronken.Dan terug ons gaan omkleden en gaan eten.Het is er zeer lekker.Meestal is het gewoon lekker,maar deze keer was het echt wel goed.Hopende dat het alle dagen zo zal zijn.Na de diner nog eens naar de bar en om 22 uur lagen xe met zijn allen in bed..
Deze morgen was ons Céleste al om 6 uur uit de veren en ik kon dan volgen natuurlijk.Gaan ontbijten,(ook allemaal heel royaal en dik in orde) en nu liggen we al van 9.30 uur aan het zwembad.Straks tegen de middag gaan we naar den dijk (allé we liggen eigenlijk aan de dijk /kamer met zicht op zee) om een hapje te eten en een hotspot te zoeken.In het hotel alleen een internetcorner maar geen wireles.
Dev kindjes zijn in hun nopjes ,een heel leuk zwembad is het hier.

els zei

Mooie foto's Veerle.
Wat een pech met de buggy,is hij nu volledig in orde.
Zoveel vertraging is ook niet leuk.

Ann, mama van Sara en Laura zei

Mooie foto's hoor. Geniet maar van deze welverdiende reis.

Groetjes

Ann

Vinke zei

Veel plezier Veerle, geniet maar van het zonnetje!

Hihi zelfs de babypoppen zijn in zwemoutfit ;)

Sofie, mama van dina en lien zei

ooooo leuk veerle, ik wou dat ik er ook was,... ik heb zo'n nood aan de zon ! Genieten maar !