vrijdag 14 maart 2008

De meisjes en hun klasje

Gisteren was het klasfoto.Net op tijd zijn we aan school aangekomen om snel snel ,jas af en op de foto gaan vliegen.Zo kon ik er dus wel bij zijn om hun haartjes goed te leggen.
Ben benieuwd naar hun foto.Hun klasjes is multicultureel.Velen geloven het niet,maar ja,hier aan zee (bijna een provincie gemeentje) zitten vele nationaliteitet.
Ik moet wel zeggen dat hun klas echt wel een mengelmoes heeft.In de andere klassen is het meer 'normaal'.
Estée en Céleste hebben klasgenootjes uit
België,Rusland,Roemenië,Pakistan,China,Turkije en Indië,...
Dat zal een kleurrijke foto worden.Ze zijn met 20 in de klas waarvan 2 ééneïege tweelingen.
Het is ook verbazend hoe goed ze die vreemde namen kunnen uitspreken,terwijl ze anders niet zo snel zijn met hun spraak.

3 opmerkingen:

david santos zei

Excellent blog, Veerle!
I apreciate this post.
have a good weekend

Vinke zei

hopelijk een mooie klasfoto!

Celeste zei

Wat leuk zeg!
Ik kwam hier via de buddies..
Mijn oog viel op de naam van een van je dochters.. Celeste.
Die naam hoor je niet vaak, en ik kan het weten, ik heet ook zo :)