maandag 10 maart 2008

Storm aan zee

Deze nacht niet veel een oog dicht gedaan.De wind gierde langs daken en huizen.....
Als we beginnen ontbijten kets de regen met harde noten tegen het raam.Dat wordt straks met de auto naar school,zelfs al is't maar 5 minuutjes van hier.
Alleen al tot de wagen rennen is een hels karwei met ons twee kapoenen.Ik moet ze goed vastgrijpen of ze waaien weg.
Rond een uur of 12 komt de politie of ze hier even op het zesde kunnen.Om te kijken of er geen koepel is weggewaait van het appartement in aanbouw hier rechttegenover onze keuken.
Heb al schrik dat het er één van bij ons is (wij hebben er twee).
Nee,niet van ons en niet van hierover.
Die koepel is binnengewaaid in een appartement hierachter de hoek.Gelukkig geen gewonden en gelukkig op het eerste en niet op de gelijkvloerse bij Frederik de kinésist.Daar waren een aantal patienten aan het revalideren.

Het moet nog wennen deze blog.Weet niet goed wat hier wel of niet schrijven.Moet de lay out nog wat aanpakken.Zal daarvoor te rade gaan bij een bevriend tweelingmama.Die zal me wel graag helpen (hoop ik).

Weer een extra verslaving.
Zo dat was een eerste echt verslagje.

7 opmerkingen:

els zei

veerle,wat een mooie foto,
wat leer je snel.

Vinke zei

whoehoew! welkom in blogland!

Joke zei

Ik vind de layout al dik in orde.
En al meteen een stormachtig bericht.

Vero zei

Fijn dat je ook een blog hebt! Ik ben benieuwd naar je verslagjes!

Sofie, mama van dina en lien zei

joehoe, leuk !! mag ik je bij mijn links zetten ?

Veerle zei

Ja hoor Fietje.

katcat zei

Hei Veerle,
Tof hoor! ;)