woensdag 9 juli 2008

Dag 10/63





Gisteren is Gilles,mijn metekind blijven slapen.Ik had hem beloofd als het weer het toeliet naar Plopsaland te gaan.
Deze morgen een mooi zonnetje.Ik stond nog in twijfel een short of een lange broek aan te doen.Ik besliste dat het een jogging zou worden.
Het volgende dilemma,nemen we de tram of gaan we met de auto?Het is de tram geworden.We zijn bijna de straat uit als het overtrokken wordt.Ik denk,laat ons maar eens die fluo jasjes uit de kast gaan halen.
Ik kom nog maar net terug beneden met de jasjes of het begint al te spetteren.We trekken ze aan en gaan terug richting tram.Ik denk dat waait wel over.
Jongens toch,zes uur aaan een stuk hebben we pletsende regen gehad.En weet je wat?We vonden het nog plezant ook.Het was helemaal niet koud,alleen een beetje nat.
We hebben ons eigenlijk ferm geamuseerd en overal op gezeten.
Ik heb de meisjes nog beloond met een mooi badpak en wat ondergoed in de Plopboetiek.
Na Plopsaland zijn we in Koksijde in de Santos Palace een overheerlijke Brusselse wafel met slagroom gaan eten.Moe maar voldaan keerden we huiswaarts.Ze liggen alle drie te knorren al.Het was een fijne natte dag.

4 opmerkingen:

joshua zei

Great idea.

PALAVROSSAVRVS REX

Bianca zei

veerle, ondanks de regen toch genoten ...mooie foto's ! en wat is Gilles een schatje

Vinke zei

hehe, een natte plopdag dus! Maar fijn dat het toch meegevallen is!

Ann, mama van Sara en Laura zei

Mooie plopsa foto's, ondanks het regenweer he. Toffe jasjes hebben jullie.