vrijdag 25 juli 2008

Woensdag 24/63






Deze dag hadden wij naar (bijna) jaarlijkse traditie een twin uitstap.Verschillende mama's die ik op Zappy leerde kennen zo'n vier en half jaar geleden.



Om 9 uur hadden we ontbeten en waren we vertrekkensklaar.Een half uurtje later zaten we op de tram richting 'Koningin der badsteden'.
Goed 10 u30 stonden we al in het station van Oostende,met kar en zak en speelgoed,drankjes en bikini's.
Eens de perrons gaan bekijken en algauw heb ik mama Ann te pakken.Tegen een goed elf uur konden we door naar het Vissersplein waar Annouk en Kathy al stonden te wachten.En toen kwam ook nog Katrien toe en waren we compleet.
We hebben frietjes gegeten en daarna zijn we naar het klein strand gegaan.
Omkleden en insmeren nam al snel een half uur in beslag.Dan konden we eindelijk echt beginnen tetteren met elkaar.
We zijn ook met zijn allen naar het water gegaan om pootje te baden en te springen in de golven.
Ik heb toch goed kunnen bijpraten en vond het echt su-per-gezellig.Zou zelfs durven opteren voor een jaarlijkse herhaling,same time,same place,same weather...
Annouk, Kathy,Katrien en ik bleven tot vijf uur aan het strand.We aten er nog een ijsje.Mijn voorziene tram van rond kwart over vijf zou ik niet meer halen.Die van 5.25 haalde ik net door toch maar een looppasje te doen
De tram reed er 10 min meer over dan vanmorgen.
Om 20 voor 7 kwam ik aan en dan spurten naar huis.Me snel wat opgefrist,snel de kindejes ook en dan in bed en om 7 uur stond ik hier al te springen en warm,warm,warm.
Het was super dames.Bedankt allemaal voor het fantastische gezelschap.

1 opmerking:

Sofie, mama van dina en lien zei

het was idd heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar !