woensdag 30 juli 2008

Dag 31/63



Vandaag eens een echt vakantiedagje waar ik papa meekreeg voor een halve dag naar zee.
Alvorens naar zee te gaan hebben de meisjes en ik eerst de tram genomen naar De Panne waar ik eindelijk een nieuwe laptop kocht.Ze gaan alles installeren en morgen mag ik erom.Dan naar huis,intussentijd heeft Eddy de ontbijten afgerond en konden we doorgaan.

Voor we doorgingen heb ik belegde broodjes gemaakt en een vers fruitsla.De eerste keer dat we pic nicten op het strand.Gezellig was dat.Nu en dan een licht briesje,maar nog steeds heel mooi weer.Aangenaam.De meisjes namen zelfs ne kouden douche.Ze liggen nu al weer vredig te slapen.

Morgen met de Speeldune wordt het ook een dagje strand.

3 opmerkingen:

Vinke zei

leuk als je met deze temperaturen aan zee zit! Hier steeg het voorbij de 30 graden... hothothot!

Sofie, mama van dina en lien zei

hier is het om te bakken,... een fris windjes af en toe zou deugd doen. Leuk dat de papa meeging !

PAnnouk zei

Ik ben blij dat ik thuis ben maar ik mis de frisse bries aan het strand. De kinderen missen het strand best ook wel, zon en zee is toch zo leuk! Hier heb ik nog niet de tijd gehad om het zwembadje op te zetten eerlijk gezegd, shame on me!